Таргетована реклама TikTok
•
Ads Manager
•
Бізнес Центр
•
Таргетована реклама TikTok • Ads Manager • Бізнес Центр •
Таргетинг: Налаштування реклами в TikTok
Це повний україномовний курс з таргету в TikTok після якого ви зможете запускати рекламу, аналізувати результати, працювати з різними бюджетами й працювати таргетологом.
Що входить в лекції?
0 Мудуль: вступ, основні поняття таргетованої реклами. Плюси й мінуси таргету. Основні метрики маркетингу.
1 Модуль: просування з телефону та запуск через рекламний кабінет. Налаштування Бізнес Центру, БЦ (аналог Бізнес Менеджер в Meta), знайомство з Рекламним кабінетом TikTok (Ads Manager). Розбір структури рекламної кампанії.
2 Модуль: налаштування реклами, вибір цілі, цілі оптимізації, робота з аудиторією, плейсментами та бюджетом. Створення спеціальної та схожої аудиторії (Look-alike).
3 Модуль: налаштування TikTok pixel. Підключення до сайту, налаштування веб-подій.
4 Модуль: аналітика після запуску кампаній. Оптимізація та масштабування кампаній. Детальний розбір як визначити, що змінити в креативі, налаштуваннях кампанії та авдиторії.
5 Модуль: вибір стратегії для ваших цілей. Побудова воронка продажів та інструментарій для цього.
6 Модуль: створення креативів для оголошень. Написання тз для дизайнера. Парсинг креативів конкурентів. AI для спрощення роботи над креативами. Ugly ads.
Кожна лекція створена з максимально практичною метою та носить прикладний характер. Тож не переймайтесь, води не буде. Всі лекції є українською.
Коротко про мене, як про лектора:
Вже понад 10 років в діджитал маркетингу;
Викладаю стратегію, таргетинг та SMM в Нідерландський Міжнародній Академії Маркетингу (NIMA);
Працюю з проєктами в Україні, США, Кореї та ЄС;
Працюю з В2С, В2В і В2G;
Отримував конверсії за ціною менше ніж 1$;
Працюю як з великими (понад 1 000$ на тиждень) так і з малими бюджетами (в 1$ на день).