Найпростіший спосіб налаштувати Conversions API

Як налаштувати Conversions API за допомогою плагіна Meta для WordPress

Це найпростіший спосіб налаштувати API конверсій для передачі подій на стороні сервера з вашого сайтe. В ідеалі ви використовуватимете такий метод, як API Gateway, який керує цим процесом на окремому сервері та без плагінів. Але я розумію, що не в кожного є бюджет на API Gateway. І у вас може не бути технічних знань.

Це не ідеальне рішення, але може бути найкращим для початку, оскільки воно безкоштовне та просте. Якщо у ваi сайт на WordPress, вам потрібно буде додати плагін Meta Pixel для WordPress. Його розробила компанія Meta.

Порівняння з іншими способами

Дві основні перешкоди для будь-якого таргетолога, який бажає налаштувати Conversions API це ціна рішення та вимоги до технічних навичок. Багато опцій мають щомісячну плату (наприклад, API Gateway). Налаштування вручну або за допомогою Google Tag Manager також є технічно складним (принаймні, якщо ви самі не дуже добре розбираєтеся в техніці).

Проте, якщо у вас не WordPress - то цей спосіб не для вас.

Налаштування плагіна

Спочатку перейдіть до Менеджера подій. Після вибору пікселя як джерела даних перейдіть до Налаштувань. Там спустіться вниз та натисніть Вибрати партнер (знаю, що не те закінчення, але Meta саме так назвали кнопку).

API Conversions як налаштувати

Виберіть WordPress. Після цього ви перейдете до етапу встановлення.

Як налаштувати CAPI

Тепер треба попрацювати з самим сайтом. Перейдіть до меню «Плагіни» вашого сайту WordPress і натисніть «Додати новий». Знайдіть «Meta для WordPress». Потім встановіть та активуйте плагін.

налаштування CAPI для Wordpress

І хай вас не лякає рейтинг. Плагін дійсно так собі, але тут це не має великого значення. Єдина мета цього плагіна — запустити API для вас, за умови, що у вас вже налаштовано піксель з подіями.

Після виконання кроків налаштування встановіть прапорець «Надсилати події веб-сайту до Meta за допомогою Conversions API».

Перевірка

Вам потрібно буде встояти перед бажанням негайно перевірити, чи надсилаються події за допомогою САРІ. Вони можуть не відображатися протягом кількох годин. Я б почекав день. І, звичайно, те, що ви побачите, може залежати від обсягу трафіку, який ви отримуєте, та налаштованих вами подій.

Потім знову перейдіть до Менеджера подій та виберіть піксель як джерело події. У стовпці «Спосіб підключення» має бути включено як Браузер, так і Сервер.

Як підключити конвершенс апі

Я експериментував з цим на трьох різних вебсайтах. Я налаштував події браузера, використовуючи кілька методів:

– Менеджер тегів Google
– PixelCaffeine
– Інструмент налаштування подій
– А також із ручним кодом

У кожному випадку плагін також передавав події за допомогою API.

Можливо, вам доведеться почекати кілька годин або навіть день, щоб побачити події API в Менеджері подій. Тож не засмучуйтесь, якщо все не почне працювати одразу. Бо я засмучувався.

Вам також може знадобитися налаштувати події, щоб вибрати параметри, які потрібно надсилати разом з ними. Це робиться в Менеджері подій.

Звичайно, завжди краще не використовувати такий плагін, оскільки він може уповільнити роботу вашого сайту. Але якщо ви вирішуєте, налаштувати API чи ні, то варто розглянути цей варіант.

Висновок

Якщо вам потрібне швидке та безкоштовне рішення, спробуйте плагін Meta Pixel для WordPress. Він не ідеальний - але дуууже простий в налаштуваннях. Ну а якщо хочете краще розібратись з таргетом на рівні профі - запрошую на курс для мідлів.

Нікіта Наконечний

Тверезий Таргетолог | CMO Altego Agency | Лектор з діджитал маркетингу

https://t.me/+4shqin87Q6IyZDky
Next
Next

Таргетована реклама в Threads