Таргетована реклама в Threads
Як запустити рекламу в Threads через Meta ads
Threads став найшвидше зростаючою платформою соціальних мереж в історії з моменту свого запуску 5 липня 2023 року. В квітні 2025 року в Threads зареєстровано вже 1,8 мільйонів українців.
Але крім дійсно гарно працюючої органіки тепер там можна ще й запускати рекламу. Поки не всі українці її бачать, але з кожним днем все більше. Виглядає це приблизно ось так:
Крім цього Threads вперше запускає відеорекламу, оскільки Meta починає тестувати новий спосіб монетизації на своїх соціальних платформах. Невелика кількість користувачів Threads почне бачити цю рекламу у своїй стрічці, яка з’являтиметься між звичайними публікаціями.
Ці тести відбуваються після поступового впровадження реклами Meta в Threads. Реклама вперше була запущена на платформі в січні та розширилася по всьому світу минулого місяця. З появою відео Threads явно стає частиною ширшої комерційної стратегії Meta – поряд з Facebook, Instagram та Reels. Це не дивно, враховуючи вибухове зростання Threads, адже в лютому цього року платформа досягла 320 мільйонів користувачів.
Короткий контент продовжує домінувати на соціальних платформах, і Meta намагається скористатися цим, розміщуючи рекламу в найцікавішому контенті та навколо нього. Це включає «нове рішення для коротких відео» на платформах Meta, яке показує рекламу поруч із популярними відеороликами. Крім того, формати брендованої партнерської реклами почнуть частіше з’являтися у Facebook, Instagram і навіть під час сеансів Facebook Live.
Поряд із розширенням реклами, Meta також запускає нову панель керування статусом облікового запису в Threads. Вона розроблена, щоб допомогти користувачам краще зрозуміти, як модерується їхній контент.
Як запустити рекламу в Threads?
1. Створи/перевір рекламний акаунт
Увійди в Meta Ads Manager: https://adsmanager.facebook.com/
Переконайся, що акаунт підключений до Instagram-сторінки, бо Threads прив’язаний саме до неї.
2. Створюй кампанію
Тут все як завжди, обери ціль, дай назву кампанії і так далі. Всі зміни будуть на рівні групи оголошень.
3. Рівень групи оголошень (ad set, набір реклами)
Вибір плейсменту (місце розміщення):
Ручні плейсменти → Threads (Beta)
⚠️ Якщо ти не бачиш Threads у списку, спробуй:
Змінити тип кампанії (наприклад, з "Продажі" на "Охоплення")
Перевірити, чи твоя сторінка прив'язана до Threads
Почекати — Meta поступово відкриває доступ
4. Рівень Оголошення (Ad, реклама)
Обери Instagram-акаунт (через який відображатиметься оголошення), а потім акаунт Threads.
Завантаж формат:
Зображення або коротке відео (рекомендовано до 15 секунд)
Текст до 500 символів — Threads підтримує короткі меседжі, як Х (Twitter), або Телеграм.
Що важливо знати:
Threads Ads поки що у бета-доступі, не всі акаунти їх мають.
Реклама в Threads показується між постами, як в Instagram.
Аналітика така ж, як і в Instagram/Facebook — відстеження через Meta Pixel, UTM-мітки.
Краще використовувати лайтові, нативні креативи, схожі на органічні пости Threads. Тож розібратись з тим, як там все працює все ж доведеться. Тож підписуйся.
Порада від мене:
Поки рекламний інвентар Threads ще не заповнений, ціна за CPM нижча, ніж в Instagram/Facebook — чудова можливість для компаній вийти на нову авдиторію.