Статистика соцмереж в Україні у 2025 році
Авдиторія Meta, TikTok та YouTube
Я нарешті закінчив величезне дослідження по соцмережам в Україні на квітень 2025 року. Адже важко аналізувати та прогноувати ринок, якщо ти не розумієш який він.
Розберемо кількість підписників, демографію та особливості кожної мережі в Україні. Адже важливо знати не лише те, що відбувається в світі, але й в нас.
Інформація зібрана в квітні 2025 року з відкритих джерел: Datareportal, SimilarWeb, Statista, Worldometer, ExplodingTopics, а також рекламних кабінетів Meta, TikTok та Google.
Найпопулярніші сайти України в квітні
Це топ 25 сайтів України, за відсотком відвідувачів, серед користувачів інтернету в Україні.
Основні тенденції в діджиталі в квітні 2025
• Відеоконтент править балом – YouTube, TikTok та Instagram домінують у розважальному сегменті.
• Facebook зберігає позиції, бо залишається ключовим для бізнесу та реклами.
• Українські сервіси (Ukr.net, Rozetka, Nova Poshta, Work.ua) зміцнюють позиції через розвиток локального бізнесу та онлайн-економіки.
• TikTok випереджає Instagram, але Facebook та YouTube ще на вершині.
• Економічні та новинні сайти набирають популярність через постійну турбулентність у країні.
Статистика Meta
Meta продовжує тримати першість серед маркетологів через зручність своїх інструментів. Хоча якщо рахувати Facebook і Instagram окремо, то вони поступляться кількості української авдиторії YouTube.
Meta довго втрачала користувачів після початку повномасштабного вторгнення, але зараз ми нарешті побачили невеликий ріст. Хоча ріст нерівномірний, бо в областях та обласних центрах які знаходяться у прифронтових зонах та постійно обстрілюється (Херсонська, Запорізька, Миколаївська та Харківська) спад продовжується.
Авдиторія: динаміка чисельності
Ці показники свідчать про значне охоплення української авдиторії цими платформами: Facebook охоплює 80% населення України, а Instagram — 65%. Наразі ми починаємо повертатись до значень 2020 року. Особливо активно нарощує авдиторію Instagram, через оновлення стрічки, рілсів та додавання Threads.
Відсоток проникнення Facebook та Instagram в областях України
* Дані по всім областям крім тимчасово окупованих територій (немає даних з 2022 року) та тимчасово окупованого Криму (даних немає з 2014 року).
Жителі більшості областей України надають перевагу Facebook. Одеська та Харківська області – є вийнятком. Проте таке сильне проникнення соцмереж на заході країни повязані з міграцією частини населення зі сходу. Тож офіційно, наприклад, людина є мешканцем Харкова, проте зараз вона проживає у Франківську.
Вікові групи Facebook, Instagram, Threads
Instagram випереджає Facebook серед користувачів до 34 років. Пік Instagram припадає на користувачів 25 років (674 тис.). Починаючи з 35 років, користувачі надають перевагу Facebook. Threads натомість не має поки вираженого піку, а має дві групи – 23 та 31 навколо яких всі і гуртуються.
Розподіл за статтю Facebook, Instagram, Threads
В усіх соцмережах дівчата переважають майже в усіх вікових категоріях (для деяких соцмереж в усіх категоріях). Це повязано з тим що і жінки більш активні користувачі соціальних мереж, і з тим, що більшість ботів/додаткових акаунів жіночої статі, і жінок взагалі в Україні більше (хоча це отримується за рахунок того, що чоловіки помирають раніше жінок).
Facebook в Україні традиційно має трохи більше жінок, особливо у вікових групах 30–55 років. При цьому жінки переважають у всіх вікових групах.
Instagram в Україні — це жіноча соцмережа, особливо у віці 18–34. Виключення - 25-річні (190 тис. —чоловіки, 188 тис. —жінки).
Threads
Threads хоч і молодший, але за структурою наближений до Instagram. Тут менша перевага жінок, бо текстові соцмережі частіше приваблюють і чоловічу аудиторію, особливо з Twitter/X.
Статистика YouTube
Станом на квітень 2025 року, за даними рекламних ресурсів Google, YouTube в Україні мав 21,6 мільйона користувачів. Це становить 68,5% від загальної кількості інтернет-користувачів у країні.
Для YouTube важливе питання не лише у кількості користувачів, але і в тому, хто через преміум акаунти та адблоки не бачить нашу рекламу.
Розподіл за статтю YouTube
YouTube
YouTube максимально наближений до рівномірного розподілення за статтю, хоча навіть тут ми бачим невелику перевагу у жінок.
Розподіл за типом контенту
Хай квітне український YouTube. Але в яких саме тип контенту квітне найбільше? Це теж складне питання, бо інколи відео важко віднести до конкретного типу. Тому є лише приблизна статистика. Але і вона може дати нам зрозуміти ситуацію.
Розважальний контент (гумор, шоу, розіграші): Близько 30-35% від загального часу перегляду.
Музика (кліпи, концерти, лірика): Приблизно 20-25%.
Освітній та інформаційний контент (новини, документальні фільми, лекції): Орієнтовно 15-20%.
Блоги та влоги (особисті історії, огляди): Близько 10-15%.
Ігровий контент (стріми, огляди): Приблизно 5-10%.
Інший (спорт, кулінарія, DIY тощо): Решта 5-10%.
Статистика TikTok
В TikTok до кінця повномасштабної війни було заборонено запускати рекламу на територію України. Проте, є можливість запускати на українців які виїхали закордон і зявилась можливість запуску реклами на територію України в кінці квітня 2025 року.
*оскільки TikTok не надає пояснень з приводу прив'язки користувачів до регіону, неможливо точно сказати чи входять закордонні українці в загальну кількість користувачів в Україні, чи вже ні, а також чи вся авдиторія входить, чи певний процентиль, який проходить по певним вимогам.
Розподіл за статтю TikTok
TikTok
* За даними рекламних інструментів TikTok на квітень 2025 року, серед 17.0 мільйонів користувачів віком 18+ в Україні