Чому таргет охоплює людей за межами ГЕОтаргету
4 причини проблем з налаштуванням ГЕО
Таргетологи часто скаржаться на те, що їх оголошення охоплюють людей за межами цільового регіону. Хіба це можливо? Це законна проблема?
Майже в усіх випадках цьому є розумне пояснення. Плутанина значною мірою ґрунтується на неправильному розумінні того, як працює націлювання на гео. Давайте розслідуємо та обговоримо, що ви можете з цим зробити.
1. Живу в АБО Нещодавно в
Це найпоширеніший пункт плутанини. Приблизно два роки тому Meta значно змінила геотаргет. Спочатку існувало чотири різні способи визначення того, як ви охоплюєте людей у певній місцевості.
Хоча за замовчуванням було визначено місце проживання або нещодавно в ньому, у вас були інші варіанти:
Люди, які проживають у цьому місці
Люди нещодавно в цьому місці
Люди, які подорожують у цьому місці
Іншими словами, ми, таргетологи, мали більше контролю над місцем розташування. Ми могли зосередитись ЛИШЕ на тих, хто живе, нещодавно перебував або подорожує в цьому місці.
Але після зміни є лише один варіант: «Живу в або нещодавно в» місці.
Meta, здається, видалила конкретну документацію, пов’язану з тим, як визначається місцезнаходження, але ще в 2018 році Люк написав про те, як Meta визначив «проживання в» і «недавно в» у той час.
Люди, які живуть у цьому місці: люди, чиє поточне місто з їх профілю Facebook знаходиться в цьому місці. Це також підтверджується IP-адресою та вказаним місцезнаходженням їхніх друзів у Facebook.
Нещодавно в цьому місці: люди, останнім місцем розташування яких є вибрана область, визначена лише за допомогою мобільного пристрою. Це включає людей, які там живуть або які, можливо, подорожують туди.
Хоча ми не можемо однозначно сказати, що так і залишилося, це хороша відправна точка для розуміння того, як визначається гео.
Слід зазначити, що якщо Meta все ще використовує місцезнаходження, надане в профілі користувача, можливо, це не оновлювалося десять років. Людина може там більше не жити.
Головне тут: коли ви націлюєтеся на місце, воно включає не лише людей, які там живуть. Він також включатиме людей, які переїжджали та виїжджали з цього району. І це може бути важливою причиною того, чому рекламодавці охоплюють людей, які, на їхню думку, не повинні охоплювати.
2. Радіус розташування
Це особливо актуально, якщо орієнтуватися на конкретне місто для просування місцевого бізнесу. Припустімо, ви хочете охопити всіх у Дніпрі. Але ось які стандартні налаштування:
Як видно на знімку екрана вище, радіус розташування за умовчанням становить +40 кілометрів. Наприклад, Дніпро також включатиме людей у Підгорному, чи Синельникове — зовсім іншому місті, яке легко може бути на годину чи більше від інших місць у радіусі Дніпра.
Якщо ви достатньо спостережливі, щоб зменшити радіус, ви помітите, що його можна скоротити аж до “Лише поточне місто“.
Але і це не означає, що ці люди живуть у Дніпрі (або Підгорному чи Синельникове). Можливо, вони просто недавно були в будь-якому з цих міст.
3. Розширення місцезнаходження
Минулого року Meta випустила нову функцію, яка дає таргетологам можливість охопити більше людей за межами визначеної цільової області.
Якщо ви вибрали місто чи регіон, ви побачите опцію «Охопити більше людей, які, ймовірно, відгукнуться на вашу рекламу». Насправді, ймовірно, він вибраний за замовчуванням (ви можете зняти прапорець, щоб вимкнути його).
Якщо прапорець стоїть, то Meta розширить ваше націлювання, щоб показувати вашу рекламу «людям, зацікавленим у вибраних містах і регіонах, наприклад людям, які виявляють намір поїхати в ці місця або зробити там покупки».
Це розширення залишатиметься в цільовій країні (воно не буде охоплювати людей у Польщі, які планують подорожувати, наприклад, до Дніпра). Але якщо позначено, ви охопите людей, які не проживають у вибраному вами місці або нещодавно там не були.
4. Ручна перевірка
Можна зробити ручну перевірку. Для цього таргетологу варто лише глянути на коментарі чи лайки до своїх оголошень і глянути звідки ці люди. Проте, такий підхід є помилковим і одразу з трьох причин:
Розташування в чиємусь профілі може відрізнятися від місця, де його телефон нещодавно був.
Якщо ви перебуваєте в одній країні, можливо, ви поставили прапорець, щоб охопити людей, які досліджували це місце.
Можливо, вони побачили вашу рекламу органічно.
Існує ДОВГИЙ список причин, чому хтось може побачити вашу рекламу. Це може бути так само просто, як показ публікації в їхній стрічці, оскільки зв’язок (на якого ви явно націлили) задіяв її. Але люди роблять дивні речі, і рекламу можна знайти (прикладом є бібліотека реклами).
Суть така: ви не можете автоматично вважати, що ви заплатили за охоплення всіх людей, які взаємодіяли з вашою рекламою, оскільки ви, можливо, не заплатили за охоплення деяких людей, які її бачили.
Перевірка багу
Якщо ви підозрюєте, що платите за охоплення людей, які не живуть у вашому цільовому регіоні або нещодавно там не були (а ви не повинні бути такими, оскільки прапорець для розширення націлювання на місцеположення знято), я рекомендую вам скористатися функцією розподілу.
За допомогою спадного меню «Розподіл» в Ads Manager перейдіть до «Географії» та виберіть «Країна» або «Регіон».
Потім ви зможете побачити, як ваші витрати на рекламу та результати розподіляються за місцезнаходженням.
У більшості випадків ви навряд чи виявите щось незвичайне.
Примітка про VPN
Ми не можемо ігнорувати цілком реальну можливість того, що ви платите, щоб охопити людей, які насправді не з тієї країни, за яку вони себе видають. Хоча я б не вважав себе експертом з VPN, я припускаю, що це може бути поясненням.
Люди використовуватимуть VPN, щоб приховати, хто вони або звідки вони. Теоретично це може означати створення враження, ніби вони живуть в Україні, навіть якщо це не так.
Це далеко за межами мого досвіду, тому я не буду стверджувати, що знаю, чи це те, що Meta може або повинна контролювати. Але якщо ви впевнені, що охоплюєте людей, яких не повинні бути, цілком можливо, що це пояснення не має нічого спільного з Meta.
Інші винятки
Звичайно, цілком можливо, що дуже мала частина вашого бюджету буде витрачена на людей, які виходять за рамки будь-якого з цих пояснень. Мета це визнає. Ось що написано в довідці:
Оскільки ці сигнали відрізняються, повна точність не може бути гарантована. Час від часу ви можете бачити невелику кількість показів реклами або навіть отримувати повідомлення або потенційний клієнт поза межами ваших налаштувань місцезнаходження.
Я б не вважав це моментом «ага-ха», який пояснює всі ваші підозри. Це те, що пояснює, чому невелика кількість показів з-за меж вашої цільової області з’явиться під час використання розподілу за географією.
Але я б не очікував, що це матиме якийсь вплив.
Чи можна це контролювати?
Я хотів би поділитися тут детальним поясненням того, як ви можете гарантувати, що ваші оголошення охоплять лише тих людей, яких ви хочете охопити. Але на жаль, у нас немає особливо сильного контролю з боку таргету.
Чи можете ви обмежити свої оголошення лише тими, хто живе в цьому місці, якщо ви є місцевим бізнесом? Ні.
Чи можете ви обмежити свої оголошення лише тими, хто подорожує певним місцем, якщо ви займаєтеся подорожами чи туризмом? Ні
Я бачив, як деякі рекламодавці пропонують складну стратегію геотаргету, коли ви виключаєте всіх за межами певного радіусу.
Хоча теоретично це може здатися доцільним, якщо виключити всіх, хто живе за межами вашого цільового регіону, це контрпродуктивно, оскільки це також виключить тих, хто живе у вашому цільовому регіоні, але подорожує у виключеній території.
Варто спробувати, якщо ви зіткнулися з серйозними проблемами, але це точно не магічна пігулка.
То що я раджу?
Ваша основна увага повинна бути зосереджена на сферах, які ви фактично контролюєте:
Оголошення із зазначенням цільової області
Текст оголошення, що закликає людей із цільової області
Поля форми, що підкреслюють людей, які мають право за місцезнаходженням
Ваш текст оголошення, креатив і форма можуть привернути потрібну авдиторію або відштовхнути неправильну. Оскільки алгоритм також навчатиметься від тих, хто виконує потрібну вам дію, цілком можливо, що ви можете допомогти пом’якшити відхилення від розташування за допомогою копірайтингу та крео.
Ну а щоб краще розуміти як налаштовувати рекламу рекомендую проглянути мій курс на Udemy та підписатись на телеграм канал Тверезий Таргетолог.