Посібник з налаштування та керування бізнес центром TikTok на 2025 рік
Що таке Бізнес-центр TikTok?
TikTok Business Center – це центральна платформа, яка керує вашим бізнесом та рекламою в TikTok. Щось по типу Meta Business Suite. Ну а якщо ви все ще не знаєте як запускати рекламу в ТікТок то дивіться попередню статтю.
Налаштування облікового запису в Бізнес центрі: покрокова інструкція
Щоб налаштувати обліковий запис TikTok Business Center, вам спочатку знадобиться обліковий запис TikTok for Business. Щойно він буде готовий, ви зможете легко створити свій обліковий запис Business Center. Ось як це зробити крок за кроком .
Крок 1: Створіть обліковий запис TikTok для бізнесу
Зайдіть на веб-сайт TikTok для бізнесу: https://ads.tiktok.com/i18n/signup
Введіть свою електронну пошту та пароль і натисніть «Зареєструватися»
Введіть основну інформацію про компанію та натисніть «Продовжити»
Порада : Майте на увазі, що налаштування країни, валюти та часового поясу не можна змінити після їх встановлення.
Крок 2: Налаштуйте свій бізнес-центр TikTok
Натисніть кнопку «Увійти до бізнес центру»
Введіть ім'я - > Виберіть часовий пояс - > Натисніть «Продовжити»
3. Ваш обліковий запис успішно зареєстровано
Як вам допоможе Бізнес-центр TikTok?
1. Переглянути всі дані менеджера реклами
2. Керування членами команди
Бізнес центр дозволяє вам створити свою команду та ефективно керувати своїми ресурсами.
За допомогою Бізнес центру ви можете додавати учасників команди, призначати ролі та керувати всіма бізнес-активами в одному місці. Ви також зможете відстежувати продуктивність та ділитися ресурсами між усією командою.
Ось як розпочати:
Натисніть «Користувач» або «Пуск» - > Виберіть « Учасники » або « Партнери »
Поради:
Учасники більше підходять для внутрішнього управління командою, що дозволяє призначати ролі з різними рівнями дозволів.
Партнери призначені для зовнішніх співробітників, що дозволяє спільний доступ до ресурсів та спільне управління між компаніями чи організаціями.
Додати учасника: Введіть емейл - > Налаштування доступу - > Запросити - > Введіть код для підтвердження
Після виконання цих кроків ви зможете керувати своїми учасниками.
3. Керуйте своїми активами
Бізнес центр спрощує управління вашими активами. Тут ви можете керувати своїми рекламними обліковими записами (TikTok ads manager), пікселями, магазином TikTok та обліковими записами TikTok в одному місці. Такий єдиний контроль допомагає оптимізувати ваші бізнес-операції. простіше кажучи - все в одному місці. Навіть є можливість відповідати на повідомлення в дірект та аналізувати коментарі.
Підключіть свій обліковий запис Ad Manager
Перейдіть до TikTok Ad Manager та скопіюйте ідентифікатор свого облікового запису
2. Повернутися до Бізнес-центру - > Натисніть "Активи" - > Рекламний обліковий запис
Виберіть «Запит на доступ» або «Передача» залежно від вашої мети, потім скопіюйте ідентифікаційний номер і виберіть обліковий запис. Ви можете вибрати дозволи доступу для цього облікового запису та натиснути «Запит»
4. Додати каталоги продуктів
Щоб оптимізувати свої рекламні кампанії, вам потрібно налаштувати каталог продуктів, оскільки це дозволяє вам:
Ефективно керуйте інформацією про продукти та запасами
Створюйте рекламу безпосередньо, використовуючи товари з каталогу
Легко підключіться до магазину TikTok
Відстежуйте дані про ефективність продукту
Давайте налаштуємо ваш каталог продукції крок за кроком:
Натисніть «Активи» та «Каталог» - > Додати каталог - > Введіть інформацію про каталог - > Створити
Завантажте свої товари
Після завантаження ваших товарів ви можете керувати своїм каталогом і почати створювати рекламу TikTok з цими товарами.
Ну і звісно ж, якщо ви хочете розібратись з таргетованою рекламою в TikTok то запрошую вас на свій практичний курс на вебпромо.