Передача даних про витрати з Meta Ads в Google Analytics 4
Гайд по тому, як перенести дані про витрати з вашого Рекламного Кабінету Meta до GA4
Навіщо вносити дані про витрати Meta
Під час аналізу результатів всього маркетингу в Google Analytics 4 ви могли побачити, що ціну за рекламу вам видає виключно за рекламу в Google Ads. А таргетована реклама Meta, TikTok й решти стоїть нулі. Наче на ці джерела ми нічого не витратили і всі конверсії (основні події, за новою термінологією гугл) з них ми отримали безкоштовно. А це дууууже не так.
Тому, щоб дізнатись окупність маркетингових витрат (ROMI) таргету, ціну за конверсію нам треба порівнювати дані з рекламним кабінетом Meta, де не факт, що у вас співпаде цифра через різні методи підрахунку та різні моделі атрибуції. Потім все вносити в Excel таблички і сидіти й рахувати. А якщо ще й з формулами проблеми, то рахувати на калькуляторі на телефоні. Словом - багато витрат часу, нервів, а якщо ви ще й інтеграцію якусь поставите, то й грошей.
Тому в цій статті я покажу вам докладно як вносити інформацію про витрати таргетованої реклами просто, швидко і безкоштовно, щоб GA4 далі для вас і ROMI рахував, і конверсії, і порівняння шляху робив точніше.
PS якщо ви помітили джерело chatgpt і теж хочете звідти конверсії то ось відповідна стаття.
Формування звіту про рекламу Meta Ads
Щоб передати дані до GA4 спершу треба сформувати ці дані в РК Meta. Це досить просто, якщо знати, що робити.
Спершу оберіть потрібний період, за який ви хочете сформувати звіт. Я це роблю раз на місяць, тож можете обрати просто минулий місяць.
Далі оберіть всі рекламні кампанії які були в роботі за цей період (можна їх просто відфільтрувати по охопленню та натиснути квадратик обрати всі).
Натисніть на іконку перевернутого трикутничка в правій частині РК та оберіть “Експортувати як CSV“.
Вітаю вас, звіт готовий. Ви неймовірні. Залишилось лише, щоб ці дані зявились в GA4.
Імпорт даних про витрати в Google Analytics 4
Тепер потрібно додати дані про витрати на таргетовану рекламу Meta в GA4. Для цього:
1. Перейдіть у розділ “Адміністратор“ та натисніть на “Імпортування даних“ в блоці Збирання й змінення даних.
2. Натисніть кнопку “Створити джерело даних“
3. Дайте назву джерелу даних, наприклад, в мене це Витрати Meta ads місяць рік
4. ОберітьТип даних “Дані про витрати”
5. Натисніть “Завантажити файл CSV“ та оберіть вже завантажений звіт від Meta
6. Натисніть “Далі“
7. Зіставте дані з вашого файлу з полями GA4
На цьому все. Вітаю вас, тепер дані з усіх ваших джерел в одному місці, підраховуються однаковим методом, а ви витратили на це 0 центів.
Висновок
Визнаю, це не автоматичний метод і потребує ручного переносу даних і є повністю автоматичні методи. Проте, цей метод легше освоїти, бо не потребує жодних інтеграцій, а також абсолютно безкоштовний. Ну і оскількі ці дані рідко вам потрібні з щогодинним оновленням в GA4, то вважаю, що можна зробити і ось такий ручний перенос раз на місяць.
А якщо захочете дізнатись більше про рооту з даними та аналізом результатів реклами, то гляньте на мої маркетингові курси. Я їх якраз нещодавно оновив.