Передача даних про витрати з Meta Ads в Google Analytics 4

Гайд по тому, як перенести дані про витрати з вашого Рекламного Кабінету Meta до GA4

Передача витрат з таргету фб до га4

Навіщо вносити дані про витрати Meta

Під час аналізу результатів всього маркетингу в Google Analytics 4 ви могли побачити, що ціну за рекламу вам видає виключно за рекламу в Google Ads. А таргетована реклама Meta, TikTok й решти стоїть нулі. Наче на ці джерела ми нічого не витратили і всі конверсії (основні події, за новою термінологією гугл) з них ми отримали безкоштовно. А це дууууже не так.

Тому, щоб дізнатись окупність маркетингових витрат (ROMI) таргету, ціну за конверсію нам треба порівнювати дані з рекламним кабінетом Meta, де не факт, що у вас співпаде цифра через різні методи підрахунку та різні моделі атрибуції. Потім все вносити в Excel таблички і сидіти й рахувати. А якщо ще й з формулами проблеми, то рахувати на калькуляторі на телефоні. Словом - багато витрат часу, нервів, а якщо ви ще й інтеграцію якусь поставите, то й грошей.

Тому в цій статті я покажу вам докладно як вносити інформацію про витрати таргетованої реклами просто, швидко і безкоштовно, щоб GA4 далі для вас і ROMI рахував, і конверсії, і порівняння шляху робив точніше.

PS якщо ви помітили джерело chatgpt і теж хочете звідти конверсії то ось відповідна стаття.

Формування звіту про рекламу Meta Ads

Щоб передати дані до GA4 спершу треба сформувати ці дані в РК Meta. Це досить просто, якщо знати, що робити.

Рекламний кабінет фейсбук | Тверезий Таргетолог | Навчання з таргету
  1. Спершу оберіть потрібний період, за який ви хочете сформувати звіт. Я це роблю раз на місяць, тож можете обрати просто минулий місяць.

  2. Далі оберіть всі рекламні кампанії які були в роботі за цей період (можна їх просто відфільтрувати по охопленню та натиснути квадратик обрати всі).

  3. Натисніть на іконку перевернутого трикутничка в правій частині РК та оберіть “Експортувати як CSV“.

Звіт про витрати реклами в фейсбук | Тверезий Таргетолог

Вітаю вас, звіт готовий. Ви неймовірні. Залишилось лише, щоб ці дані зявились в GA4.

Імпорт даних про витрати в Google Analytics 4

Тепер потрібно додати дані про витрати на таргетовану рекламу Meta в GA4. Для цього:

1. Перейдіть у розділ “Адміністратор“ та натисніть на “Імпортування даних“ в блоці Збирання й змінення даних.

Імпортування даних про витрати таргетованої реклами в ГА4 | Тверезий Таргетолог | Навчання маркетингової аналітики

2. Натисніть кнопку “Створити джерело даних

3. Дайте назву джерелу даних, наприклад, в мене це Витрати Meta ads місяць рік

4. ОберітьТип даних “Дані про витрати

Перенос Дані про витрати таргетованої реклами в ГА4 | Тверезий Таргетолог | Курси веб аналітики

5. Натисніть “Завантажити файл CSV“ та оберіть вже завантажений звіт від Meta

6. Натисніть “Далі

7. Зіставте дані з вашого файлу з полями GA4

Як зробити, щоб GA4 показував витрати реклами Meta? | Тверезий Таргетолог | Практикум з гугл аналітікс 4

На цьому все. Вітаю вас, тепер дані з усіх ваших джерел в одному місці, підраховуються однаковим методом, а ви витратили на це 0 центів.

Висновок

Визнаю, це не автоматичний метод і потребує ручного переносу даних і є повністю автоматичні методи. Проте, цей метод легше освоїти, бо не потребує жодних інтеграцій, а також абсолютно безкоштовний. Ну і оскількі ці дані рідко вам потрібні з щогодинним оновленням в GA4, то вважаю, що можна зробити і ось такий ручний перенос раз на місяць.

А якщо захочете дізнатись більше про рооту з даними та аналізом результатів реклами, то гляньте на мої маркетингові курси. Я їх якраз нещодавно оновив.

Нікіта Наконечний

Тверезий Таргетолог | CMO Altego Agency | Лектор з діджитал маркетингу

https://t.me/+4shqin87Q6IyZDky
Next
Next

Посібник з налаштування та керування бізнес центром TikTok на 2025 рік