Все, що вам потрібно знати про Meta Advantage +

Станом на 2025 рік у соціальних мережах було понад 5 мільярда людей. Дослідження показують, що типовий користувач Інтернету працездатного віку проводить на цих платформах понад дві з половиною години щодня. Це робить соціальні мережі найкращим місцем для зв'язку з потенційними та існуючими клієнтами. 

І це не оминають увагою маркетологи. Станом на минулий рік компанії витратили колосальні 173 мільярди доларів США на рекламу в соціальних мережах. І серед багатьох платформ соціальних мереж Facebook лідирує для маркетологів. 

Ну а якщо говорити про Україну, то Facebook в нас на 2 місці, одразу після YouTube, а улюбленою соцмережею маркетологи називають Instagram. Тому без Meta нам нікуди.

Компанія Meta рано зрозуміла здатність своїх соціальних мереж та рекламних платформ охоплювати цільові групи та з того часу пропонує широкий спектр продуктів у рамках пакету Meta Advantage. А нещодавно їхня лінійка розширилася, включивши продукти Meta Advantage+. 

Отже, що таке Meta Advantage+? Що вона пропонує?

Що таке Meta Advantage+?

Meta Advantage+ – це один із двох продуктів, що пропонуються в пакеті Meta Advantage. Інший – Meta Advantage, який дозволяє покращити частини вашої ручної кампанії. Наприклад, опція детального таргетингу дозволяє розширити сферу таргетингу для покращення ефективності вашої рекламної кампанії. 

З іншого боку, Meta Advantage+ не обмежується одним аспектом вашої рекламної кампанії. Фактично, тепер ви можете автоматизувати всю свою рекламну кампанію від початку до кінця. І якщо ви хочете найкращого з обох світів, тобто трохи автоматизації, а не все повністю, Meta Advantage+ також може вам це забезпечити. 

Ці нові продукти дозволяють обмежити автоматизацію основним кроком ручної рекламної кампанії, таким як плейсменти або креативи. Тож, якщо ви хочете зберегти свої ручні рекламні кампанії, але також хочете пропустити певні виснажливі кроки, це можливо з Meta Advantage+. 

Визначальною особливістю цього продукту автоматизованої реклами є використання машинного навчання для спрощення реклами в соціальних мережах. Ця галузь штучного інтелекту (ШІ) дозволяє програмним застосункам використовувати попередні дані як вхідні дані для прогнозування результатів за допомогою предиктивної аналітики.

Простими словами Meta Advantage+ це ШІ Meta який замість вас налаштує багато чого у вашій же рекламній кампанії.

Переваги використання Meta Advantage+

Meta Advantage+ дозволяє маркетологам оптимізувати свої маркетингові стратегії. Ось огляд його переваг (каламбур навмисний). 

Більша ефективність

Завдяки Advantage+ ви досягаєте більшої ефективності реклам. Тобто Результати стануть дешевші. Автоматизуючи процес РК, ці інструменти дозволяють вам зосередити свої зусилля на загальних рисах та звільнити час для діяльності, яка вимагає вашої експертизи. Наприклад, для креативів, болей та стратегії. Якщо у вас з цим проблеми - запрошую на свій курс по таргету для мідлів, які хочуть стати сіньйорами.

Більше того, Advantage+ працюює над спрощенням прийняття рішень, оптимізацією та створенням реклами з кінцевою метою підвищення ефективності маркетингу.

Персоналізована реклама

Персоналізація – це ключ до успішної рекламної кампанії. Meta Advantage+ допомагає вам підбирати рекламу для потрібних клієнтів у потрібний час. А це допомагає вам виділитися з натовпу та встановити зв’язок. 

Оптимізація маркетингових зусиль

Meta Advantage+ використовує штучний інтелект, щоб допомогти вам максимально ефективно використовувати ваші маркетингові зусилля. Їхні розширені можливості допомагають вашим рекламним кампаніям досягати кращих результатів і з часом покращувати показники. Тобто, навіть якщо на старті ваша РК видає посередні результати, то з Advantage+ оптимізація проходить швидше й алгоритми виправляють навіть погані результати.

Що включає Meta Advantage+ ?

Meta Advantage+ має кілька підпрограм. Кожна з них використовує ШІ для проведення рекламних кампаній. Далі детальніше.

1. Про місця розміщення реклами Advantage+ 

Якщо ви колись задумувались про те, а який плейсмент краще, то Advantage+ вам допоможе. Розміщення стосуються місць, де ви вирішуєте розміщувати свою таргетовану рекламу.Справедливості заради, це не новий продукт. Раніше він був відомий як «автоматичні розміщення» та дозволяв Meta вибирати, де мають бути видимі ваші оголошення для збільшення кількості показів. Але з Advantage+ працює це тепер трохи краще.

Ви можете знайти цю опцію в розділі детального таргетингу в розділі налаштувань групи оголошень. І зараз це стандартно увімкнено.

Адвентидж плюс | Тверезий Таргетолог | Курси з таргетованої реклами

Хоча більшість вважає, що стрічки новин Facebook та Instagram – найкращі місця для розміщення реклами, насправді існує понад 25 місць, де можна показувати вашу рекламу. А Meta Advantage+ автоматизує вибір цих місць для оптимального охоплення. Бо ви може не знали, але Threads теж видає гарні результати

Однак важливо пам’ятати, що взаємодія з цим продуктом означає відмову від певного контролю над тим, як показуються ваші оголошення. Кожне місце розташування має різну конфігурацію. 

Розмір реклами, яку ви створюєте для стрічки новин Facebook, потрібно буде змінити для Facebook Business Explore. Але водночас, показ реклами з Meta Advantage+ розширить ваше охоплення та виявиться економічно ефективним з точки зору кількості результатів.

І тому питання зрештою зводиться до того, який рівень контролю ви готові втратити.

2. Про Advantage+ Creative 

Цей продукт допомагає таргетологам покращити якість наших креативів. Це дозволяє Advantage+ покращити ваші оголошення, щоб підвищити її ефективність. 

Ви можете знайти це в по кнопці “Налаштувати рекламний матеріал“ на рівні оголошень в розділі Рекламні матеріали. 

Адвентидж плюс | Тверезий Таргетолог | Курс з таргету

Цей продукт Meta Advantage+ пропонує чотири розділи.

1. Стандартні покращення

  • Покращення зображень/відео

  • Регулювання яскравості та контрастності зображення

  • Застосування художніх фільтрів до статичних зображень

  • Змінне співвідношення сторін для місць розташування

  • Додавання шаблонів до зображення стрічки

  • Покращення рекламних блоків

  • Додавання міток

  • Відображення відповідних коментарів до публікації

  • Тестування текстових комбінацій

2. Яскравість та контрастність зображення

Залучення Meta Advantage+ дозволить Meta коригувати ці значення для підвищення ефективності реклами.

3. Музика

Meta може додавати музику до завантаженого креативу. Хоча Meta може тестувати та оптимізувати це, таргетологи також можуть вибрати мелодію для додавання до своєї реклами. Бібліотека музики, якщо що, тут така собі.

4. 3D-анімація

Meta також зможе створити 3D-анімацію на основі завантаженого вами креатива, щоб підвищити його продуктивність. Для товарки - прям мега дієво.

Чи підходить це для ваших рекламних кампаній, знову ж таки, зводиться до того ж питання: наскільки ви хочете контролювати свої креативи? Якщо ви хочете швидко виправити свої рекламні кампанії, ніщо не зробить це так, як Meta Advantage+, але так, за рахунок того, що вам доведеться сидіти склавши руки і дозволяти йому махати паличкою. 

3. Про кампанії для додатків Advantage+

Meta Advantage+ зараз проводить дві кампанії. Одна призначена для завантаження додатків, а інша — для збільшення продажів. Другу ми розглянемо в наступному розділі. І що перша, що друга мега ефективні.

Кампанія для додатків Meta Advantage+ пропонує набір попередньо визначених опцій, розроблених для підвищення ефективності протягом тривалого періоду часу. Тут можливості AI визначають та застосовують нову інформацію для оптимізації реклами, орієнтованої на додатки, в різних місцях розміщення, креативах та цільових авдиторіях.

Цей продукт також пропонує можливість збільшити кількість встановлень додатків за допомогою подій, пов’язаних із додатками, в одній кампанії. Ось що це дає. 

  • Спрощене налаштування кампанії для додатків із можливістю масового створення оголошень

  • Немає обмежень щодо кількості креативів, які можна завантажити

  • Ефективне таргетування авдиторії дозволяє вибрати мову, країну та магазин додатків

  • Дозволяє використовувати найменш витратну велику стратегію з можливістю вказати верхню межу

4. Про кампанії комерційної реклами Advantage+

Вона спрямована на отримання результатів від рекламних кампаній. Залучення цього означає дозвіл Advantage+ на коригування всього, від бюджету до креативу та розміщення реклами, з кінцевою метою збільшення конверсій. І оскільки при продажах ми хочемо збільшення конверсій при сталому бюджету - то це ідеально.

У цікавому дослідженні, від Adlucent Advantage+ зміг допомогти бренду досягти зниження вартості за тисячу показів (CPM) на 46%, зниження вартості замовлення (CPO) на 49%, зростання коефіцієнта конверсії на 27% та вищої рентабельності рекламних витрат (ROAS) на 30%.

Ці цифри є вагомими показниками потужності кампаній комерційної реклами Advantage+. Оптимізація кожного аспекту вашої кампанії з продажу стає важливою потребою для сучасного таргетолога. А в цій статті я детально розписував як працювати з рекламою комерційної реклами.

5. Про рекламу в каталозі Advantage+

Раніше відомі як динамічні оголошення, ці продукти Meta Advantage+ використовують АІ для масштабування реклами, коли бренди мають широкий асортимент продуктів. Ці оголошення демонструють рекламу продуктів на основі інтересів, дій та намірів авдиторії.  

Отже, тепер таргетологам не потрібно створювати окремі оголошення для всіх своїх пропозицій. Їм просто потрібно завантажити каталог і створити одну кампанію, яка стимулюватиме продажі на основі персоналізованих рекомендацій. Тепер, коли користувач виявляє інтерес до вашої пропозиції, Meta створить оголошення та покаже його йому. 

Звичайно, ця вражаюча можливість проявляється лише за наявності значної кількості продуктів для демонстрації. Створення окремих оголошень для кожного з них буде трудомістким, дорогим та виснажливим. То чому б не залишити це штучному інтелекту Advantage+?

Післямова

Як би не було,  Advantage+ приносить багато користі. Хоча і має певні проблеми, бо в певних ситуаціях він збільшує кількість результатів та погіршує якість. Та і як і кожен штучний інтелект він може бути дурнішим чи розумнішим в залежності від того, які дані йому згодовувати.

Про це та про багато чого ще я розповідаю на своєму курсі таргетованої реклами для мідлів таргет про.

Нікіта Наконечний

Тверезий Таргетолог | CMO Altego Agency | Лектор з діджитал маркетингу

https://t.me/+4shqin87Q6IyZDky
Previous
Previous

Розмір відео в TikTok: все, що вам потрібно знати

Next
Next

Передача даних про витрати з Meta Ads в Google Analytics 4