Розмір відео в TikTok: все, що вам потрібно знати

Якщо хочете стати успішним таргетологом, або SMM спеціалістом в TikTok то дуже важливо знати всі розміру відео. Інакше частина інформації буде ховатись за вашої аватаркою, креатив буде в поганій якості, з боків будуть дивні полоси, а важливі елементи дивно обрізатись. А це все вплине на ваші охоплення, коефіцієнт конверсій і ціну за взаємодію. Тож я підготував цей гайд з розмірів креативів в TikTok з інформацією про розміри, формати, безпечну зону та кількість символів.

1. Розмір відео TikTok: Органічний пост

Це не рекламні відео з’являються в стрічках користувачів органічно, за алгоритмом TikTok. Тому, щоб ваш контент потрапив у тренд, ви повинні знати оптимальну тривалість, співвідношення, розміри тощо. Розуміння середньої тривалості відео TikTok для органічної стрічки є ключем до створення контенту, який резонує з вашою авдиторією.

Розміри відео тік ток
  • Співвідношення сторін: 9:16 (портретна орієнтація), 1:1 (квадратна орієнтація) або 16:9 (альбомна орієнтація)

  • Розмір файлу: 75 МБ (Android), 287,76 МБ (iOS)

  • Обмеження тривалості: від 3 секунд до 10 хвилин (можна довше, але, поки, гірше заходить)

  • Розміри: 1080 x 1920 (портретна), 1080 x 1080 (квадратна) або 1920 x 1080 (альбомна)

  • Тип файлу: формати .MP4 (краще), .GIF та .MOV

  • Макет: Портретний (рекомендовано) або Альбомний

  • Частота кадрів: від 23 до 60 кадрів на секунду (FPS)

  • Довжина опису: 2200 символів

Поради щодо оптимізації органічного відеоконтенту

Тривалість та формат відео відіграють важливу роль у створенні контенту, з яким буде взаємодіяти ваша авдиторією та отримає пріорітет через алгоритми.

  • Тривалість відео: дослідження 1,5 мільйонах публікацій в TikTok у 2025 від SocialPilot показує, що відео тривалістю від 31 до 60 секунд забезпечують найвищу залученість у TikTok. 

    Ці відео ідеально підходять для утримання зацікавленості ваших підписників. Однак відео тривалістю менше 30 секунд ефективніші для ширшого охоплення та видимості, пропонуючи вищий потенціал охоплення.

    Тому, холодній авдиторії відео до 30 секунд, а теплій від 30 до 60 секунд.

  • Вертикальний формат: Алгоритм TikTok значною мірою надає перевагу вертикальним відео як для залучення, так і для охоплення. Цей формат пропонує найкращий користувацький досвід, оскільки він заповнює екран мобільних пристроїв. Щоб максимізувати ефективність, переконайтеся, що ваші відео зняті у повноекранному вертикальному форматі (9:16). 

2. Розмір рекламного відео TikTok: у стрічці

Рекламні відео в TikTok відображаються разом з іншими органічними відео у стрічці користувача «Для вас». Ці відео – це таргетована реклама тривалістю до 60 секунд.

Думаю, зрозуміло, що знання специфікації найкращої тривалості для таргету в TikTok є надзвичайно важливими для таргетологів.

Розміри реклами в тік ток | Тверезий Таргетолог | Курс з реклами в  тікток
  • Рекомендоване співвідношення сторін: 9:16 (портретна орієнтація) або 1:1 (квадратна орієнтація), або 16:9 (альбомна орієнтація)

  • Максимальний розмір файлу: 500 МБ (як для iOS, так і для Android)

  • Обмеження тривалості: від 5 до 60 секунд (дозволено), від 9 до 15 секунд (рекомендовано)

  • Рекомендовані розміри: 720 x 1280

  • Тип файлу: формат .MP4 (рекомендовано), .MOV, .MPEG, .3GP, .GIF або .AVI

  • Макет: Портретний (рекомендовано) або Альбомний

  • Частота кадрів: від 23 до 60 кадрів в секунду

  • Обмеження назви бренду: 4–20 англійських символів

  • Довжина опису: 1-100 символів

Рекомендована тривалість відео TikTok у стрічці становить від 9 до 15 секунд із кнопкою заклику до дії. Згідно з даними, таргет TikTok допоможе вам охопити понад 18 мільйонів повнолітніх українців.

3. Безпечна зона Рекламних креативів у TikTok

Safe Zone Tik Tok | Тверезий Таргетолог | Курс з таргету в тікток

Якщо ви коли-небудь публікували відео в TikTok, а потім усвідомлювали, що TikTok обрізав ваш заголовок, то цей блок для вас. Недотримання безпечної зони при розробці рекламних креативів може призвести до низької кількості переглядів та низької залученості. Тож просто додавайте тексти, заголовки, наліпки та решту читабельних інформацій саме в безпечну зону на відео.

4. Посібник з розмірів каруселі TikTok

Каруселі – це мій улюблений формат публікацій у TikTok. Вони відображаються разом з іншими відео у стрічці та містять зображення, які можна свайпати. Всього картинок від 2 до 35.

розмір каруселей Тік Ток | Тверезий Таргетолог | Курс з таргету в тікток
  • Рекомендований розмір зображення: 1080 x 1920

  • Співвідношення сторін: 9:16, 1:1 або 4:16

  • Обмеження зображень: 2–35 зображень

  • Формат файлу: PNG, .WebP або .JPG

  • Довжина опису: 4000 символів

  • Обмеження заголовка: 90 символів

5. Розмір фотографії профілю в TikTok

Ваша аватарка в TikTok візуально представляє ваш бренд. Важливо, щоб вона виглядало презентабельно та красиво.

  • Рекомендований розмір зображення: 200 x 200

  • Мінімальний розмір зображення: 20 x 20

  • Співвідношення сторін: 1:1 (буде обрізано до кола)

  • Формат файлу: .PNG або .JPG (краще)

Усі ці специфікації розміру відео TikTok є важливими як для творців контенту, так і для таргетологів, адже при створені реклами, при відсутності бізнес сторінки ви можете запускати з чистої з додаванням своєї аватарки.

9 порад щодо оптимізації ваших відео в TikTok

Оптимізація відео в TikTok вимагає стратегічного підходу та графіки для підвищення видимості та залученості. Крім того, під час оптимізації вашого контенту важливу роль відіграють розмір, амплітуда та тривалість відео в TikTok.

1. Зрозумійте свою авдиторію

Створюйте свій контент відповідно до інтересів цільової авдиторії та вашої ніші. Щоб її краще зрозуміти, використовуйте аналітику TikTok та дізнайтеся, як ваші підписники реагують на який тип контенту. Також рекомендую прочитати статтю “Як визначити цільову авдиторію бізнесу?

2. Підготуйте захопливий хук

Середня тривалість відео в TikTok зазвичай становить близько 3–20 секунд. Тому необхідно швидко привернути увагу глядача. Перші кілька секунд є вирішальними для отримання результатів від вашого контенту.

Щоб створити відео, яке одразу приверне увагу, почніть з чогось, що спонукатиме людей дивитися його продовження.

3. Забезпечення високоякісного виробництва

Створення високоякісного відео для TikTok необхідне для розуміння алгоритму TikTok.

Якщо ви новачок, обов’язково інвестуйте у високоякісні візуальні та звукові пристрої й інструменти. Це зробить ваш контент професійним та відповідатиме стандартам TikTok.

4. Використовуйте популярні звуки, музику та хештеги

Використання найновіших звуків, музики та трендів хештегів TikTok може значно підвищити видимість вашого відео. TikTok – це платформа, де тренди швидко розвиваються, і, спираючись на них, ви можете забезпечити появу вашого контенту на більшій кількості сторінок «Для вас», охоплюючи ширшу авдиторію.

Згідно зі Стратегічним посібником SocialPilot TikTok 2025, в якому проаналізовано 1,5 мільйона публікацій, використання 1-5 хештегів є найефективнішим способом розширення охоплення. Поєднання трендових та нішевих хештегів забезпечує правильний баланс, підвищуючи видимість та орієнтуючись на більш конкретну аудиторію. Експерименти з правильною комбінацією підвищать залученість і допоможуть вам зв’язатися з користувачами, які найімовірніше взаємодіятимуть з вашим контентом.

5. Оптимізуйте тривалість відео

Найбільш рекомендована тривалість відео в TikTok становить від 3 до 16 секунд. Короткі та змістовні відео зроблять їх цікавими.

Прагніть привернути увагу аудиторії за кілька секунд і не робіть відео TikTok занадто довгим. Публікація довгих відео завадить авдиторії дійти до заклику до дії (СТА). Тому не використовуйте максимальну тривалість відео TikTok інакше охоплення може впасти.

6. Прискорення відео

Більшість з нас роблять павзи та довго доходять до своєї думки. Ось чому я завжди рекомендую перед публікацією прискорювати свої відео на 1.2 Цього не достатньо, щоб змінити голос, але достатньо, щоб виграти кілька секунд у перенасиченої контентом авдиторії.

Де дізнатись більше

Щоб отримати ще більше інформації про рекламні креативи в TikTok переходьте на курс з таргетованої реклами TikTok.

Нікіта Наконечний

Тверезий Таргетолог | CMO Altego Agency | Лектор з діджитал маркетингу

https://t.me/+4shqin87Q6IyZDky
Next
Next

Все, що вам потрібно знати про Meta Advantage +